loading...
دلنوشته های من (اسماعیل مهرابی)
من، اسماعیل ! بازدید : 7 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

خدایا!

خودت که بهتر میدونی، مدتیه سخت  درگیرم، گره کارم رو وا کن،

خودم که روسیاهم،قسمت میدم به حق اون آقایی که اینقدر سریع راضی میشه و مهمون میکنه که من گنهکار رو 6 ماه قبل مهمون خودش کرد.

توفیق داشتم تا اونجا روبروی گنبد طلاییش بایستم و در دلم بگم :

اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي  و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 946
  • سایتهای بدرد بخور!