loading...
دلنوشته های من (اسماعیل مهرابی)
من، اسماعیل ! بازدید : 6 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

جمله ای دیدم از دکتر شریعتی،واقعا با روزگار امروز من جور در میاد!

من ادعا نمیکنم همیشه به یاد آنهایی هستم که دوستشان دارم اما ادعا میکنم حتی در لحظاتی هم که به یادشان نیستم آنها را دوست دارم.(دکتر علی شریعتی)

 

فکر می کنم اختصاصی برای ما گفته باشه!! ، آخه هر دوستی رو دیدم یا ادعا می کنه که همیشه و در همه حال به یاد ماست و یا اینکه ادعا داره بلکل از بیخ داره خالی میبنده و ظاهر دوست و باطن ...

برچسب ها دوست , یاد , دکتر شریعتی , عشق ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 948
  • سایتهای بدرد بخور!